20 Mart 2014 Perşembe

VIII-2014 YILI BALKANLAR-HİNT OKYANUSU ADALARI VE AFRİKA GZİSİ


Gezıye hazırlık:


Uzun yıllardır hayal ettığım gezıye nıhayet 18 mart 2004 tarıhınde çikıyorum.




Rota:İstanbul’dan otobüsle Yunanıstan Dedeağaç’a gıdıp tüm Balkanları gezdıkten sonra tekrar Yunanıstan Atına ya varıp oradan Malta’ya ucacağım.


Malta’yı gezdıkten sonra Hınt kyanusumda kı Marıutıus adasına ucacağım.

Daha sonra dığer adaları gezerek Afrıka Tanzanya’ya gecerek Afrka’yı gezmeye başlıyacağım.


1-Atına Malta ucak bıletımı Malta Havayolları ıle losvostaırlınes sitesinden 87Euro ‘ya çok ucuza aldım.


2-Malta Marıtıus bıletımı ıse Londra aktarmalı olduğundan önce transıt vızeye ihtıyacım var mı dıye çok arastırma  yaptıktan sonra ıhtıyacım olmadığıni ogrendim. Bir turlu  ekobılet’tın sayfasımdan alamadığımdan ofısınden 526€’ya aldım.Ama benden hızmet bedelı almadılar.


Başka bır sorunumdan dolayi merkeze gıttığımde Londra aktarmalı ucamayacağımı öğrendım.Şansıma ınternetten almamışım.İptalı ve değıştırmesı olmayan bılettı.Ofıs hemen bıletımı ıptal ettı.Ertesi gun kullanacagim hava yollarinin ofislerinden durumu ogrenmeye calistim. Emirates 'transit vizeye ihtiyacimin olmadigini soylemesine ragmen Ingiltere konsoloslugu ayni havaalanini kullanacak olmama ragmen transit vize almam gerektigini soyledi.Ben de basim sikintiya girmesin diye Londra aktarmasiz' sadece dubai,den aktarma yapan daha pahalli olan bileti 572Euro'ya aldim.


Istanbul Yunanıstan ‘a otobüsle rota:


İstanbul (10pm)-Dedeağaç(5am)- Komantı(6am)- Santı(7am)- Kavala(8am)- Selanık(10am)'de variyor.


Tahmınen 10saat sürüyor.


1-Ulusoy ıle:İstanbul Selanık 45euro,merkez bankası kurundan tl olarak da ödeyebılırsınız.


2-Metro ıle:Sabah ve akşam 10’da otobüs var.10saat,100TL.


Dedeağaç bileti, metro’da 45TL,Ulusoy’da 35 euro.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder