1 Nisan 2012 Pazar

1 - FAS-İSPANYA-PORTEKİZ GEZİ YAZILARI

Bu üç ülkeyi gezerken not aldığım defteri Barseolona'da karşılaştığım üniversiteli gençlerle İstanbul'a gönderdim ama eve döndüğümde benim çocuklar emaneti koruyamadığından bulamadım. Gerçekten üzüldüm.O kadar emek boşa gitti. Sizinle de paylaşamıyorum.
Aklimda kaldigi kadari ile gezdigim yerler

ISPANYA: Madrid, Misaj, malaga, Granada, Valencia Santrago  Coapostala,Cuenca, vigo, Astigarrage,Aragon, El Puerto de Santa Maria (Endulus)


ADALAR: Tenerrife( Ispanya Kanarya Adalari) , Mallarco, granadillia de Arona(Ispanya-Kanarya adalari), Las Palmas de Gran Canaria(Ispanya-Kanarya adalari),

 Palma de Mallorca(Ispanya-Beleris adalari),  Ibiza (ispanya-Beleris adalari)


FAS: kazabalanka, Marreskech, Alagidir, Quarzazate, Zagora, Teledo, esaovira,Meknes, Fes

PORTEKIZ: Porto, fara, Lizbon, Braga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder